جمهوری اسلامی ایران

سازمان صنعت، معدن و تجارت

استان قم(آزمایشی)

city
   
 
    • راهبرد مشارکت

      راهبرد مشارکت

      راهبرد مشارکت

      این سازمان در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید. لذا:

      1. در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.

      . 2 در این پرتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

      3 . اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

      4 . اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در پرتال سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.

      . 5 دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال سازمان فراهم شده است.

      6 . در پرتال سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با رئیس سازمان، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو، درخواست ملاقات با رئیس سازمان و سایر سامانه های مرتبط بمنظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده سازی گردیده است.

      .7 زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی qom.info@mimt.gov.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

      8 . این سازمان کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.

مجموع بازدیدها : 1,147,330
تعداد بازدید امروز : 579
آخرین به روزرسانی : 12:38  1398/03/01