X
فهرست مطالب خدمات
  • بیانیه توافق سطح خدمت
    چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴

    بیانیه توافق سطح خدمت

  • بیانیه حریم خصوصی
    چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۳۹

    بیانیه حریم خصوصی

  • بیانیه حریم خصوصی
    چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۳۵

    بیانیه حریم خصوصی

  • بیانیه حریم خصوصی
    چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۱

    بیانیه حریم خصوصی

  • خدمات g2c
    چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۳۱

    خدمات g2c

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات g2g
    چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۳۰

    خدمات g2g

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۳۰

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • میز خدمت الکترونیک
    چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۳۰

    میز خدمت الکترونیک

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • فرمها و فرآیندهای سازمانی
    چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۲۹

    فرمها و فرآیندهای سازمانی

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات مرتبط با رونق تولید - جهش تولید
    چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۲۹

    خدمات مرتبط با رونق تولید - جهش تولید

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

No Cache
Generate time: 4.3094078699748
Query time: 3.6995237668355